Powered By Blogger

poniedziałek, 17 października 2016

Ważna informacja


EDIT: Informacja już nieaktualna. Dziękuję osobom, które do mnie napisały :)

Hej Wam :) Jest pewna sprawa, o której miałam jeszcze nie mówić, ale poszłam za radą i jednak napiszę o tym wcześniej. Jestem w trakcie pisania tekstu, który zamierzam w grudniu wstawić na beezara i sprzedać jak ebook. Od początku to opowiadanie było na niego przeznaczone. Chciałabym poznać Waszą reakcję, zważywszy na to, że nie piszę szczególnie długo. Czy znalazłby się zainteresowane tym osoby, bo to dzięki Wam piszę. Lubię to i chcę to robić oraz udostępniać innym. Napiszcie w komentarzach co sądzicie o tym pomyśle.

To była pierwsza informacja. Drugą jest to, że poszukuję bety, która zajęłaby się właśnie tym opowiadaniem. Nie chcę jednak, by ktoś to robił ot tak. Potrzebuję osoby, która wyrobiłaby się w terminie i potrafiłaby dobrze poprawić mój tekst wraz z błędami jakie popełniam, potraktowałaby to poważnie. Rozumiem brak czasu i takie tam. Wiem co to znaczy i z czym się wiąże. Jeśli znalazłaby się osoba chętna zająć się tekstem to proszę pisać na mojego maila: izzi3700@gmail.com
Oczywiście opowiadanie nie jest jeszcze skończone, ale wszystko idzie ku dobremu, bo wypruwam z siebie flaki, żeby powstało jak najszybciej :)


13 komentarzy:

  1. Izzie, jestem jak najbardziej zainteresowana kupnem Twojego opowiadania w formie ebooka, już nie mogę się tego doczekać.
    Pozdrawiam ciepło i mnóstwo weny.
    Kaela Mensha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także z chęciom kupie

    OdpowiedzUsuń
  3. Również z chęcią kupię :)
    Pozdrawiam
    Delfinka26

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja i ja (czemu przypomina mi się stary kawał o krasnoludkach) -)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też z chęcią bym go kupiła.. a zdradziłaś byś troszkę o czym on będzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak najbardziej jestem za , chętnie kupię

    OdpowiedzUsuń
  7. Popieram i to bardzo. Na pewno kupię Twojego pierwszego ebooka i kolejne również. Bo kolejne na pewno będą. :) Trzeba wspierać autorów nie tylko komentarzami. Także jestem jak najbardziej za. :D
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem chętna i jak się pojawi na beezar to zakupię.Weny życzę .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie kupię. Moze zrob zbior 3 krotszych np? Chcialabym ogrod malw ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Jednak po ogród malw to nie do mnie tylko do Luany :D
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Jak się pojawi na beezar to chętnie zakupię.Weny życzę ,bo to przyśpieszy proces twórczy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń