Powered By Blogger

czwartek, 1 września 2016

Nieznane uczucie PDF


Hej. Skończyłam pisać to opowiadanie. Niektórzy prosili o plik pdf, który zamierzałam wrzucić na bloga, aby zainteresowane osoby mogły go sobie pobrać. Problem polega na tym, że nie mam pojęcia jak to zrobić. Informatyka nie leży w moich zaawansowanych umiejętnościach. Pomyślałam, że po prostu będę przesyłać pdf zainteresowanym. Przykro mi, że tak to wygląda, ale nie wiem jak temu zaradzić. To mój adres: izzi3700@gmail.com
W niedzielę kolejny rozdział :)

11 komentarzy:

  1. Jak ktos chce pdf to ma napisac ci na adress email?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wtedy ja będę miała adres tej osoby i będę mogła jej wysłać.

      Usuń
  2. Hej wysłałam do ciebie maila.
    Chciałam jeszcze napisać, że bardzo lubię Twoje opowiadania, szczególnie mam w pamięci Pierwszą gwiazdkę. Podoba mi się temat zmuszania do związku dwojga obcych ludzi, dlatego też Nieznane uczucie jest takie intrygujące.
    Pozdrawiam i życzę weny

    OdpowiedzUsuń
  3. Może po prostu lepiej wstawić plik jako darmowy na Beezar.pl i każdy go sobie pobierze kto będzie chciał. W dodatku może nowe osoby które tylko tam zaglądają będą mieć okazję do poczytania tekstu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Beezarem fajny pomysł. A do tego reklama, bo zawsze ktoś tekst zobaczy. Jeśli dodać jakąś okładkę to jak jest nowość, wtedy pokazuje się na głównej stronie tuż pod tym banerem, który wyświetla reklamowe teksty.
    Darmowe okładki, coś pasującego, można znaleźć tutaj: https://pixabay.com/
    Ja tak robię. A obrazy można pobierać do czego się chce, bo są pozbawione praw autorskich. Szkoda tylko, że MM tam nic nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudne opowiadanie autorko, jak na razie przeczytałam tylko je, ale jak tak tutaj trafiłam, i przeczytałam rozdział, który jest najnowszym to nie potrafiłam się opanować... jednocześnie mam zwyczaj czytać rozdział i komentować, czego tutaj jak na razie nie zrobiłam, ale to zrobię...
    opowiadanie mi się podoba, cóż jest mi czasami ciężko z tenatem, czyja to kwestia, ale jakoś tak bardzo mi to nie przezzkadza...
    mam nadzeję, że Kaylor mocno dodpstanie po dupie, uważa Celeba za beznadziejnego śmiecia, sama z chęcią coś bym mu zrobiła, a to zachowanie po pijaku...
    już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału, z w między czasie będę nadrabiała zaległości w pozostałych opowiadaniach...
    bardzo chętnie chciałabym, ale czy istnieje szansa jeszcze otrzymania, za jakieś kilkandni (niestety nie mam dostępu do mojego maila), chyba że podam Tobie tutaj swój, i jeszcze jedno pytanie będziesz tutaj dalej publikować to opowiadanie, a jak inne opowiadania...
    Multum weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z poprzednimi tekstami. To opowiadanie będę dalej wstawiała na bloga. Muszę mieć czas, by dokończyć inne opowiadania, a to ma 25 rozdziałów, więc do tego czasu zdążę coś napisać. Inny tekst pojawi się po małej przerwie, która nastąpi w grudniu. Później będę wrzucała moje kolejne wypociny.
      Pewnie, że można dostać nieznane uczucie. Z mailem zrób ja Ci wygodnie. Poczekaj aż będziesz mogła wejść na maila lub podaj go tutaj :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Hej czy można dostać PDF? Wysłałam do ciebie maila ale niestety bez odpowiedzi ��
    pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. Mogłabyś przesłać go jeszcze raz? Na pewno go wyślę. Najwyraźniej gdzieś mi się zawieruszył i musiałam go przez przypadek usunąć. Jeszcze raz przepraszam :)

      Usuń
    2. Wyslalalm ponownie, dziękuję

      Usuń
  7. Hej, wysłałam Ci wiadomość na e-maila :D
    Piszę komentarz, bo może nie sprawdzasz regularnie poczty (tak jak ja np.).
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń