Powered By Blogger

niedziela, 3 maja 2015

WITAM

WITAM!

Już od jakiegoś czasu myślałam nad założeniem swojego bloga. Hmm... No i chyba się zdecydowałam. Będę tu zamieszczać opowiadania o tematyce yaoi jak można się domyślić. Zainspirowały mnie do tego autorki, które podziwiam. Mam nadzieję, że ten blog nie okaże się klapą i coś z niego będzie. Proszę o wyrozumiałość to pierwszy raz gdy coś takiego robię, błędy itp. Konstruktywna krytyka jak najbardziej! Rozdziały powinny się ukazywać raz na miesiąc, chociaż mogę dodawać częściej, zależy od tego ile będę miała czasu i zainteresowanych. 

Zapraszam

7 komentarzy:

  1. Witam,
    Trafiłam do Ciebie z opo-yaoi. Zaraz przeczytam twoje opowiadanie i napiszę komentarz ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Merkuriuszka

    Ps. Ddodaj gadżet obserwatora, żeby można było cię subskrybować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, załatwię to i dzięki za zainteresowanie się blogiem xd

      Usuń
    2. Jakby co on znajduje się w więcej gadżetów ;)
      Nie ma problemu :)
      Czytam to co mnie interesuje a twój blog jest interesujący ;)

      Usuń
    3. Bardzo się z tego cieszę, dopiero zaczynam i powoli zapoznaję się z wszystkimi bajerami XD

      Usuń
    4. Ciężko jest na początku, ale szybko się w tym wszystkim odnajdziesz ;)
      Przepraszam za to, że się tak wymądrzam czy coś, ale wydaje mi się, że dobre rady na początku są jak najbardziej wskazane :D

      Usuń
    5. Oczywiście, że tak. Jestem otwarta na sugestie i dzięki za twoje podpowiedzi, bardzo mi pomogły :)

      Usuń
    6. W takim razie cieszę się, że mogłam pomóc :)
      Nie zostaje mi nic innego jak czekać na następny rozdział ;)

      Usuń