Powered By Blogger

sobota, 26 marca 2016

Życzenia Wielkanocne


6 komentarzy:

  1. Wesołych, zdrowych, pogodnych Świąt. :)
    Dopiero tu trafiłam. Nie podałaś mi linka ani niczego takiego (a jeśli tak to przepraszam, przegapiłam). Dopiero koleżanka przysłała mi link bo ja to gapa i ślepota jestem.
    Zamierzam przeczytać Twoje teksty, a na pewno ten zakończony. Nie wiem jeszcze kiedy, ponieważ w kolejce czekają inne teksty, ale na pewno to zrobię. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie podawałam Ci linka ani nic takiego, bo zdawałam sobie sprawę, że jesteś zajęta i czytasz i piszesz wszystko na raz. Poza tym Granice to mój pierwszy tekst i zdaję sobie sprawę, że nie jest jakoś wybitnie napisany, ale uczę się :D Kolejne będą lepsze :D I dziękuję za ten komentarz.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Jestem zajęta. Na czytanie mam malutko czasu, ale i tak się wezmę za Twoje teksty. Tym bardziej, że opisy mnie zaintrygowały. :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołego jajka od zająca, kochana!
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział ^^

    P.

    OdpowiedzUsuń