Powered By Blogger

piątek, 12 czerwca 2015

Liebster Award

Hej Wam ludziska, wygląda na to, że zostałam nominowana przez Merkuriuszke i bardzo z to dziękuję!
Oto Jej pytania:

1. O czym najbardziej lubisz rozmawiać, na jakie tematy mogłabyś dyskutować godzinami?
Rozmawiać mogłabym o wszystkim, ale godzinami tylko o mandze lub anime xD

2. Jaka jest najgorsza rzecz, jaką jadłaś w życiu?
Chyba takiej nie ma, jeżeli nie liczyć lekarstw itp.

3. Jakie są twoje trzy największe marzenia?
Po 1. pojechać do Japonii.
Po 2. zakochać się.
Po 3. kupić tyle mangi ile tylko zdołam unieść nie wydając ani grosza ze swojego portfela haha.

4. Gdybyś mógł zamienić się z dowolną osobą miejscami na tydzień, kim byłaby ta osoba?
Bez wahania zamieniłabym się z Ciel'em Phantomhive!

5. Jakiej przyjemności nie potrafisz sobie odmówić?
Czytania. Gdy jakaś książka czy manga, którą zamówiłam w końcu do mnie przyjdzie nie potrafię się powstrzymać żeby jej nie przeczytać tego samego dnia. Świadomość, że stoi na półce a ja nie mogę jej z jakiegoś powodu jej przeczytać mnie dobija. Do tego jeszcze się tak perfidnie ze mnie śmieje i woła "przeczytaj mnie, przeczytaj!"

6. Jaka jest najzabawniejsza rzecz w jaką wierzyłaś jako dziecko?
Że ziemia jest okrągła.

7. Masz swoje cytaty, życiowe motto?
Moim ulubionym jest " Jeśli wygrasz, przeżyjesz. Jeśli przegrasz, zginiesz. Jeśli nie możesz walczyć, nie możesz wygrać!" ( a teraz się zastanawiajcie skąd pochodzi hehe)

8.  Gdybyś wygrała milion złotych na co byś go przeznaczyła?
Na początek podzieliłabym się z rodziną, każdy dostałby po równo a to co by mi zostało przeznaczyłabym na wyjazd do Japonii i bilety na koncerty zespołów.

9. Jaki jest ostatni komplement, który usłyszałaś na swój temat?
Ostatnio wracałam  z dwiema koleżankami do domu jedna powiedziała: "masz za duże cycki". Nie wiedziałam czy brać to jako komplement czy obelgę, ale powiedziała, że to komplement...

10. Co cię ostatnio najbardziej rozbawiło?
Sytuacja, którą opowiedziała mi przyjaciółka. Wrzasnęła na korytarzu pełnym ludzi bo nasza znajoma zaszła ją od tyłu i wystraszyła... W konsekwencji tamta także pisnęła i tak dwie wariatki darły japy przy ludziach, którzy mogli sobie pomyśleć "co tu cholera jest grane?" Wyobraziłam sobie tą scenę i padłam haha.

11. Kto jest twoim najbliższym przyjacielem? Co najbardziej w nim lubisz?
Jadzia! Bo jest taką samą idiotką jak ja, więc nie czuję się z tym osamotniona xD



Mam nadzieję, że to Was usatysfakcjonuje i dowiedzieliście się o mnie czegoś. Z tego co się orientuję to powinnam nominować 11 osób, ale nie czytam aż tylu blogów, poza tym nie za bardzo się orientowałam o co chodzi w tej całej nagrodzie no i musiałam poszukać paru informacji...
Tak wiec ja nominuję:

Sarabeth M.
Tamotsu Asai
Tenshi Lulu

A to pytania:

1. Jakiej muzyki najczęściej słuchasz?
2. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
3. Co zainspirowało cię do stworzenia bloga, dlaczego to zrobiłeś?
4. Twój ulubiony film?
5. Czy często myślisz co stanie się w przyszłości?
6. Czego najbardziej się boisz?
7. Gdybyś mógł być jakimś magicznym stworzeniem, to kim i dlaczego?
8. W jakim rodzaju filmów chciałbyś wystąpić?
9. Gdybyś musiał opuścić swój kraj to do jakiego byś się udał?
10. Na jaki kolor zafarbowałbyś sobie włosy?
11. Najciekawsza książka jaką przeczytałeś?

No a kolejny rozdział już w niedzielę!

4 komentarze:

  1. Jei :D Jesteśmy tak samo nienormalne :D Ale co do 10... JA TAM WALCZYŁAM O ŻYCIE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. 11... Izzi... jak mogłaś...??? ;-; T-T

    OdpowiedzUsuń